Senaste nytt

Vi som åker till Aten med Julkalendern

Ser hitintills lysande ut, verkar som att jag och dottern min får rad 4 STB sida för oss själva med mitten ledig på nerresan iaf... :cool:

När är det "planerat" att vi skall börja sammanstråla på Arlanda i SAS Gold loungen?
Vi är i Uppsala natten till lördag, kan va bra att veta så vi kan planera avfärden därifrån lite! :)

Min plan är att ta pendeltåget som går ca 11:15 från centralen till Märsta och sedan buss 583.
Kommer vara på T5 ca 12:20 då.
Har de problem med spåren imorgon igen blir det att nyttja resegarantin och ta en taxi istället :)

Hej på er!

Blev en VDB (SK946) i Chicago alldeles precis så jag kommer inte att följa med till Aten. :( Hoppas ni får en riktigt härlig MR med tillhörande stopp i Aten.

Hälsningar
Andreas

Last edited:
God morgon!
Angående restauranger så är mitt tips att ta något i stadsdelen Psirri.Psiri in Athens Lagom nära Radisson och med många bra restauranger. Pireaus är en mysig stad det med, men det känns som lite långt bort med tanke på att vi landar sent.

Transport till Radisson kan även göras med Metro från flygplatsen. Linje 3 till Monastiraki och sedan linje 1 till Viktoria station.

Alla som vill gå ut och äta genemsamt (ikväll) möts i receptionen på Radisson 20:30 lokal tid (19:30 svensk tid).

Toppen