Senaste nytt

Vi som åker Boeing 787 till London - Planering av program

Någon som vill dela en DUO på LHR-LON på lördagmorgon av oss som bor på Radison LHR?

Jag kan tänka mig att dela en DUO T/R , LHR-PAD lördag morgon och sedan hem PAD-LHR lördag kväll/natt antar jag...

EDIT, säg precis att sista tåget med HEX går 23.25, det låter ju kanske lite tidigt...

Last edited:
Jag räknar kallt med att det blir en taxi tillbaka till LHR på natten efter pubben. Skulle HEX fortfarande gå så är det en bonus, men det är en klar chansning.

Någon som är intresserad av att åka på "gruppbiljett" med HEX från LHR T5 lördag morgon ?
Agehall och jag delar gärna en 3RDOFF-biljett (enkel) med en tredje person. Förslagsvis tåg
kl. 07.42 (eller möjligen kl. 07.57) då restiden till Paddington skall vara 21 min. Samling enligt
programmet kl. 08.30.

Ett tips är ju att ni kör Uber hem på kvällen, Kör ni Uber Lux (3-4 beroende på om den har mittarmstöd bak eller inte) platser åker ni S-class, Jaguar, BMW 7 eller A8 för 75 pund till heatrow. Kör ni UberX (4 platser) åker ni typ A6, E-class för 45 pund till heatrow, en sunkig londontaxi kostar ju typ 60-80 pund ut.

Toppen