Vem blir SEQ001?!
Concorde Founding Member 8 Augusti 2013 #112 Ingen av oss! Error This booking contains a large party and can not currently be displayed. To check in and receive your boarding pass, please proceed to the airport.
Ingen av oss! Error This booking contains a large party and can not currently be displayed. To check in and receive your boarding pass, please proceed to the airport.
Homer Medlem 8 Augusti 2013 #113 Ha det så kul, ta det lugnt med Champisen så att det inte blir såna här rubriker http://www.businessclass.se/ovriga-...e-passagerare-gar-berserk-pa-ryan-flight.html
Ha det så kul, ta det lugnt med Champisen så att det inte blir såna här rubriker http://www.businessclass.se/ovriga-...e-passagerare-gar-berserk-pa-ryan-flight.html
doc Medlem 8 Augusti 2013 #114 Nej, ingen av oss bevisligen *suck* Kände på mig att OLCI inte skulle funka med gruppbokningen.
agehall Medlem 8 Augusti 2013 #115 doc skrev: Nej, ingen av oss bevisligen *suck* Kände på mig att OLCI inte skulle funka med gruppbokningen. Klicka för att utvidga... Ja, det var väl något man kallt kunde räkna med. Nåja, jag tror vi kommer att komma med allihop. Och det blir nog party oavsett var man sitter..
doc skrev: Nej, ingen av oss bevisligen *suck* Kände på mig att OLCI inte skulle funka med gruppbokningen. Klicka för att utvidga... Ja, det var väl något man kallt kunde räkna med. Nåja, jag tror vi kommer att komma med allihop. Och det blir nog party oavsett var man sitter..
Martin Björnström Medlem 8 Augusti 2013 #116 Concorde skrev: Du får dränka sorgen (Afternoon Tea) med massa Pommery! Klicka för att utvidga... Blev två flaskor Pommery till afternoon tea, var trevligt. På Sofitel T5 nu, uppgraderad tack vare Accor Platinum.
Concorde skrev: Du får dränka sorgen (Afternoon Tea) med massa Pommery! Klicka för att utvidga... Blev två flaskor Pommery till afternoon tea, var trevligt. På Sofitel T5 nu, uppgraderad tack vare Accor Platinum.
Concorde Founding Member 8 Augusti 2013 #117 Bara två? Du ska visserligen flyga simulator imorgon bitti... mycket avis.