Senaste nytt

Verktyg för att hitta bäst ROI på SAS Revenue

Nu har vi en fleet av testers. Ni får gärna hålla diskussion här med tips. Många har kommit in med bra förslag i PM. Uppskattar det! Tänker öppen dialog på feature requests och vad som fungerar bra/dåligt.

På Roundtrip-systemet har jag nog fått mest feedback;
- User experience: Scrolla ner till tickets när man klickar på knappar
- Manuell sökning: Sätt ihop din egen resa baserat på kriterier som passar dig

Just nu körs rätt tunga db-jobb för att räkna ut round trips. Dessa kan såklart räknas ut "on the fly" med lite väntetid och vissa begränsningar. Jag tänkte att det ska undersökas. Vi har ju allt ticketdata.

Fixat:
- Tickets bör ha deep links till SAS. Alla fungerar inte på return trips. De trips som inte har spindlat rätt data har inga return trips.
- longHaul-tickets bör ha rätt market segment & prisdata. Dock är det viktigt att ha med sig att SAS prissätter returresan baserat på outbound-resan. Detta leder till diskrepens.
- Vi bör ha lookup-capability nu för att göra en refresh på alla avgångar från ARN till alla distinationer alla datum åtminstone 1x / dygn. Det är rätt jäkla många tickets.

Testa gärna BYOT
1785287155157.png

Tillåter dig att hitta bästa ROI på mer specifika resor än vad som finns under Roundrips.

Detaljer när man expanderar;
1785287358650.png

Tyvärr så underestimerar mitt verktyg fortfarande vissa priser. Deep link till SAS;

1785287409597.png

Men kanske bättre det än tvärt om antar jag... :)

Prova gärna + feedback.

Toppen