Senaste nytt

Vem vill bli Eurobonus miljonär? Tjäna upp till 1 miljon eurobonuspoäng

För er som är i backlogen så märkte jag precis att när jag försökte efterregistrera VN på SAS så gick det som vanligt inte men nu dök det upp en ny möjlighet. Istället för att prova om och om igen fick jag nu uppmaningen att lägga in en bild på min ticket och skicka iväg den. Nu är dagens claim registrerat och synligt i SAS-appen.

Kul att det händer nåt efter två månader.

För er som är i backlogen så märkte jag precis att när jag försökte efterregistrera VN på SAS så gick det som vanligt inte men nu dök det upp en ny möjlighet. Istället för att prova om och om igen fick jag nu uppmaningen att lägga in en bild på min ticket och skicka iväg den. Nu är dagens claim registrerat och synligt i SAS-appen.

Kul att det händer nåt efter två månader.
Yes! Provade registrera igen, och nu funkade det smärtfritt! Så nu kan jag räkna hem +1 på miljonen!

Idag hände det äntligen saker för mig också - CI och VN damp ner så nu har jag 16/16 på banken.

I min reserapport skrev jag med stor övertygelse om att jag hade 15 korrekt krediterade redan i december, men det visade sig att jag tog ut segern i förskott. Trots att jag fick ”Claim successful” för CI dök poängen aldrig upp på kontot. Det har verkat totalt omöjligt för Ebretro att åtgärda det och jag har varit väldigt frustrerad senaste veckorna.

Det som antagligen fick det att ta fart var att jag i fredags mailade guldsupporten och SAS sociala medier-Mail (på uppmaning av deras LinkedIn). Jag fick snabb respons att dom skulle göra en ”interval review” och fixa så att jag får poängen. Och mycket riktigt, en halv arbetsdag senare kom notifikationerna.

Om någon fortfarande inte har alla sina flyg krediterade kan detta vara värt ett försök.

Den möjligheten verkar ha försvunnit, det går inte ens att klicka sig vidare.

Händer ingenting när man klickar på "registrera saknade poäng"

IMG_20250210_174142.jpg

SAS

När skall ni ordna er hemsida? :mad:

Börjar bli patetiskt det här, tre månader sedan jag flög två flighter, som alltså fortfarande är helt omöjliga att på något sätt registrera.

Är tre månader en rimlig tid?

#SKIT

Toppen