Senaste nytt

Vem vill bli Eurobonus miljonär? Tjäna upp till 1 miljon eurobonuspoäng

Fler från nordkorea än Sverige :O Waaaa - den var man inte beredd på.
Tycker också 50 från Sverige låter lågt - om detta stämmer så borde det vara en hel del som väntar på efterregistrering.

Undertecknad fick precis pling i appen från efterregistrering av Kenya (som jag var osäker på om den skulle gå igenom pga oklarheter med bokningsklassen). Landar med det på 16 flygna skyteambolag :)

Finns en kommentar under artikeln som påstår att nordkoreanerna kan vara felaktigt registrerade sydkoreaner. Vet inget mer om det påståendet, men det förefaller mer troligt än att det faktiskt skulle vara nordkoreaner.

Intressant att sonen kanske alltså bara var en av tolv stycken under 18 år.

Vad är poängen med det om ingen kommer flyga SAS igen utan bara kostar pengar. Känns som en rätt dålig investering.

Fanns det ens krav på att man skulle flyga ett enda SAS-flyg om jag minns rätt?
Om du verkligen förstod marknadsföring skulle du fatta att det inte handlar om att få lojala kunder direkt. Poängen var att skapa buzz och få folk att prata om SAS. Att folk flög med partnerbolag var exakt det man ville. Det här var inte en 'lojalitetsbyggande' kampanj, det var en uppmärksamhetskampanj för SAS inträde i Skyteam.

Om du verkligen förstod marknadsföring skulle du fatta att det inte handlar om att få lojala kunder direkt. Poängen var att skapa buzz och få folk att prata om SAS. Att folk flög med partnerbolag var exakt det man ville. Det här var inte en 'lojalitetsbyggande' kampanj, det var en uppmärksamhetskampanj för SAS inträde i Skyteam.

On spot. Mission accomplished enligt mig.

Säkert någon typ av ”Jaja, vi fixar stöd för era FF-medlemmar sen när vi ser dem på vår metall i större mängder”, och SAS skickar de mest poängtörstiga blodhundarna på sina nya partners.

Det finns rätt gott om awards intra-Asien, inte alls som från Europa så tror det kommer vara relativt smärtfritt för koreaner och japaner att göra av med poängen genom korean, garuda Indonesia och Vietnam airlines.

• Gilla
Reactions: hco
Tycker också 50 från Sverige låter lågt - om detta stämmer så borde det vara en hel del som väntar på efterregistrering.

Undertecknad fick precis pling i appen från efterregistrering av Kenya (som jag var osäker på om den skulle gå igenom pga oklarheter med bokningsklassen). Landar med det på 16 flygna skyteambolag :)

Koreanerna verkade planera tidigare i genomsnitt än danskarna och svenskarna som i december beslutade att det gick att göra under de två sista veckorna i december. Så jag tror att vi kommer att se de skandinaviska, europeiska och amerikanska siffrorna öka åtminstone lite och minska klyftan eftersom många fortfarande sitter fast på 12-14 flygbolag trots att de har flugit ordentligt 15-16.

Toppen