Senaste nytt

Vem vill bli Eurobonus miljonär? Tjäna upp till 1 miljon eurobonuspoäng

Finns en kommentar under artikeln som påstår att nordkoreanerna kan vara felaktigt registrerade sydkoreaner. Vet inget mer om det påståendet, men det förefaller mer troligt än att det faktiskt skulle vara nordkoreaner.

Intressant att sonen kanske alltså bara var en av tolv stycken under 18 år.
Skola. Sydkoreanska skolor gillar inte att barn tar extra semesterdagar. Samma sak för andra länder där lärare kommer att ge dåliga betyg för att ha missat för många dagar utan en lapp från läkaren.

Ni ska nog va glada att kineserna troligen skippade detta pga Visum problem att utföra resan. Annars hade det nog varit en faktor 10x på antalet miljonärer. Kineserna är som Koreaner men saker går ännu mer viral och om någon gör något är de än fler som hoppar på (riktig lemmings-mentalitet), samt att de råkar vara mer än 20 gånger så många i landet.

8a37a1ca587f198b93ef82dc3884c1aa.jpg

Lite bisarrt att skriva "only 2.2% success rate", vilket är siffran för andelen av de anmälda som fick 1 miljon poäng. Det fanns ju också stegen 10 000 poäng och 100 000 poäng. Själv signade jag upp utifall att det skulle bli aktuellt med några andra resor som fått mig till fem bolag (10 000 poäng), men det blev bara ett SkyTeam-bolag under perioden (SAS).

Lite bisarrt att skriva "only 2.2% success rate", vilket är siffran för andelen av de anmälda som fick 1 miljon poäng. Det fanns ju också stegen 10 000 poäng och 100 000 poäng. Själv signade jag upp utifall att det skulle bli aktuellt med några andra resor som fått mig till fem bolag (10 000 poäng), men det blev bara ett SkyTeam-bolag under perioden (SAS).
Precis vad jag också tänkte. Jag visste att jag redan hade resor bokade med 4 Skyteam bolag och ett 5e eventuellt på G, så det var ju lika bra att signa upp sig. Man säger ju inte 'nej' till 10 000 "gratispoäng".

Toppen