Senaste nytt

Vem vill bli Eurobonus miljonär? Tjäna upp till 1 miljon eurobonuspoäng

Grattis till samtliga,själv är man i fortsatt dialog om VN570 28 oktober som SAS fortsätter maila till VN om och inget postas.
Man borde självklart garderat med 16 bolag...
Har du testat att försöka retro-registrera på vanliga webbsidan igen? Igår lyckades jag äntligen retro-registrera mitt China Eastern-flyg, så det verkar som att de gör förbättringar på webbsidan lite då och då.

Väldigt störande med VN måste jag säga, reste 5 dec. Kanske skall tipsa SAS om att läsa våra reserapporter. Där framgår det ju tydligt att vi rest så det är ju bara att regga poängen baserat på det. Jag gjorde om resrutten och valde bort AM när jag lyckades få in Air Europa. Det var tydligen dumt.

Har du testat att försöka retro-registrera på vanliga webbsidan igen? Igår lyckades jag äntligen retro-registrera mitt China Eastern-flyg, så det verkar som att de gör förbättringar på webbsidan lite då och då.

Ja, om man som jag tidigare inte kunde retro-registrera via webbsidan p.g.a. tekniskt fel, så verkade det problemet lösa sig den 17 december. Se ovan i denna tråd.

IMG_20250123_082508.jpg

Toppen