hco
Medlem
Ett seriöst grattis till alla som klarat utmaningen!
Bollhav!Eller 680 paket ullbollar. Jäklar vad medveten man skulle bli då.
Bollhav!Eller 680 paket ullbollar. Jäklar vad medveten man skulle bli då.
Har du testat att försöka retro-registrera på vanliga webbsidan igen? Igår lyckades jag äntligen retro-registrera mitt China Eastern-flyg, så det verkar som att de gör förbättringar på webbsidan lite då och då.Grattis till samtliga,själv är man i fortsatt dialog om VN570 28 oktober som SAS fortsätter maila till VN om och inget postas.
Man borde självklart garderat med 16 bolag...
Har du testat att försöka retro-registrera på vanliga webbsidan igen? Igår lyckades jag äntligen retro-registrera mitt China Eastern-flyg, så det verkar som att de gör förbättringar på webbsidan lite då och då.
En gång om dagen, no contact with ticktdbHar du testat att försöka retro-registrera på vanliga webbsidan igen? Igår lyckades jag äntligen retro-registrera mitt China Eastern-flyg, så det verkar som att de gör förbättringar på webbsidan lite då och då.
Nej, det var inte det jag menade, ända fram tills igår fick jag "more information required"-felmeddelandet när jag försökte retro-registrera China Eastern.Ja, om man som jag tidigare inte kunde retro-registrera via webbsidan p.g.a. tekniskt fel, så verkade det problemet lösa sig den 17 december. Se ovan i denna tråd.
Bra och tydlig info, tack SAS!