Senaste nytt

Vem vill bli Eurobonus miljonär? Tjäna upp till 1 miljon eurobonuspoäng

Aj aj - min Kenya-flight sket sig.
Bokningsklass visades inte på bokningssidan - så jag följde tabellerna här https://asante.kenya-airways.com/pages/earnings
Valde "Economy flex" i bokningen för att då få M U K eller H. Trodde jag... Visar sig nu i efterhand att jag fått E som bokningsklass - > inga poäng.
Anteckningarna från planeringen säger att jag valde flex, men jag måste väl slintit på tangentbordet och fått en av de få bokningsklasser som inte ger poäng. Särskilt billigt var det inte heller.

AJA, får bli en sväng till Spanien då!

Tråkigt att höra verkligen.

Känns inte lite väl risky att förlägga plan-B på periodens sista dag om den blir inställd pga väder/whatever?

Tråkigt att höra verkligen.

Känns inte lite väl risky att förlägga plan-B på periodens sista dag om den blir inställd pga väder/whatever?
Tråkigt / klantigt. Fattar verkligen inte hur det kunde bli så.

Hur som - jo visst. Jag övervägde att åka en dag tidigare, men fick inte ihop det på bra vis. Finns två alternativa flighter från Alicante om min skulle bli inställd i alla fall (även om det nog kan vara svårt att bli ombokad...).
Vi klarade oss jorden runt utan förseningar. Tar risken och hoppas det fortsätter på samma vis på denna resan!

Jag har inte kunnat registrera poäng från Vietnam, China och Air Europa. EBretro säger att dom jobbar på det. Jag är teknikhandikappad och vågar inte mecka med scriptet. Men nu helt plötsligt har poäng kommit in för China och Air Europa. Jag hade redan flera flyg med Vietnam som registrerats, så det enda kvarvarande som inte registrerats spelar ingen roll för miljonen.

Jag har inte kunnat registrera poäng från Vietnam, China och Air Europa. EBretro säger att dom jobbar på det. Jag är teknikhandikappad och vågar inte mecka med scriptet. Men nu helt plötsligt har poäng kommit in för China och Air Europa. Jag hade redan flera flyg med Vietnam som registrerats, så det enda kvarvarande som inte registrerats spelar ingen roll för miljonen.
Toppen, grattis till miljonen.

Har du fått e-posten från SAS med? Tycker det är dåligt hanterat att skicka ut till vissa men inte andra, får mig såklart att tro att jag gjort något fel eller missat något när jag inte får mejlet då..

Toppen