Inget mail från SASHar du fått e-posten från SAS med? Tycker det är dåligt hanterat att skicka ut till vissa men inte andra, får mig såklart att tro att jag gjort något fel eller missat något när jag inte får mejlet då..
Inget mail från SASHar du fått e-posten från SAS med? Tycker det är dåligt hanterat att skicka ut till vissa men inte andra, får mig såklart att tro att jag gjort något fel eller missat något när jag inte får mejlet då..
Jag retroreggade UX i morse, men var tvungen att använda scriptet.Är det löst med retroreg av UX nu? Verkar som att flera har fått sina poäng.
Har svårt att tro att SAS går ut med denna kampanj och inte löser det. Att folk som bevisligen uppfyllt alla krav inte skulle få några poäng skulle skapa enorm badwill, speciellt med tanke på hur uppmärksammad kampanjen ändå blivit där även youtubers engagerat sig.Hur länge till kan vi sitta lugnt ner i båten?
Det är inte lång tid kvar nu och det är helt knäpptyst från SK(IT) , och vad är det som säger att något kommer hända med retroclaim innan 31/12
vad menar du med ebretro? jag har anmält detta till telefonsupporten några gånger utan succe.Man är måttligt less på att få upp den där röda "hoppsan något gick fel" rutan. Samma med pointsharinggruppen. Har försökt hålla mig ifrån att skicka mail till ebretro men snart måste man.
samma problematik... Dock Vietnam, China Eastern och AirEuropaNi som lyckas efterregistrera - visas meddelandet "Hoppsan, ett fel har inträffat. Försök igen senare." även för er när ni öppnar sidan för efterregistrering? Fungerar det trots detta för er?
Jag har haft ovan meddelande sedan början av november. Har testat olika webbläsare och enheter. Att maila för efterregistering fungerar ej då de har tekniska problem osv.
Behöver refterregistrera Vietnam, China Airlines och Kenya.
Inget mail från SAS