Senaste nytt

Vem vill bli Eurobonus miljonär? Tjäna upp till 1 miljon eurobonuspoäng

Hur länge till kan vi sitta lugnt ner i båten?

Det är inte lång tid kvar nu och det är helt knäpptyst från SK(IT) , och vad är det som säger att något kommer hända med retroclaim innan 31/12

Hur länge till kan vi sitta lugnt ner i båten?

Det är inte lång tid kvar nu och det är helt knäpptyst från SK(IT) , och vad är det som säger att något kommer hända med retroclaim innan 31/12
Har svårt att tro att SAS går ut med denna kampanj och inte löser det. Att folk som bevisligen uppfyllt alla krav inte skulle få några poäng skulle skapa enorm badwill, speciellt med tanke på hur uppmärksammad kampanjen ändå blivit där även youtubers engagerat sig.

Samtidigt förstår jag såklart att man kan vara orolig när man lagt ned tid och pengar utan att lyckas regga.

Man är måttligt less på att få upp den där röda "hoppsan något gick fel" rutan. Samma med pointsharinggruppen. Har försökt hålla mig ifrån att skicka mail till ebretro men snart måste man.

Inget nytt under solen, men ett livstecken från SAS idag :)

"SAS vet om att det är problem med registrering av poäng och dom skriver så här;

At the moment accrual and redemption doesn’t work on all partners but it is all being developed continuously and should be ready by the end of the challenge (at least for retro registration)"

Ni som lyckas efterregistrera - visas meddelandet "Hoppsan, ett fel har inträffat. Försök igen senare." även för er när ni öppnar sidan för efterregistrering? Fungerar det trots detta för er?

Jag har haft ovan meddelande sedan början av november. Har testat olika webbläsare och enheter. Att maila för efterregistering fungerar ej då de har tekniska problem osv.

Behöver refterregistrera Vietnam, China Airlines och Kenya.
samma problematik... Dock Vietnam, China Eastern och AirEuropa ;) De andra på din lista var via poäng (så safe).

Toppen