Senaste nytt

Vem vill bli Eurobonus miljonär? Tjäna upp till 1 miljon eurobonuspoäng

Har en återhämtningsdag i SIN. Har aldrig varit där och tänker försöka se lite av stan. Är det nån som har ett tips på hotell/ område att bo i/ besöka Skall var lätt att ta sig tor flygplatsen.
Försök dock inte att åka dit med tunnelbana :) (utan vad dom nu har för tunnelbanekort dvs..)

Är det någon som har ställt frågan om flyg bokade på ena eller andra kontot i en point sharing-grupp räknas? Säg att vi är två som vill åka runt, måste var och en boka sina poängresor separat eller kan vi boka dem ihop? Samma sak, om jag har en 2-4-1 voucher på mitt konto men inte poängpools-kompisen, måste vederbörande ändå boka resan till dubbla priset själv då? Jag har ställt frågan i chatten och fick ett jakande svar på att det ska vara möjligt att boka ihop men ville bara kika om någon mer har undersökt saken (lita på kundtjänst osv..).

Är det någon som har ställt frågan om flyg bokade på ena eller andra kontot i en point sharing-grupp räknas? Säg att vi är två som vill åka runt, måste var och en boka sina poängresor separat eller kan vi boka dem ihop? Samma sak, om jag har en 2-4-1 voucher på mitt konto men inte poängpools-kompisen, måste vederbörande ändå boka resan till dubbla priset själv då? Jag har ställt frågan i chatten och fick ett jakande svar på att det ska vara möjligt att boka ihop men ville bara kika om någon mer har undersökt saken (lita på kundtjänst osv..).
Benytt gjerne anledningen til å spørre om bonusbilletter betalt av andre teller i Eurobonus Millionaire-challenget. Mange har spurt kundeservice på chat og mail angående dette og fått både positive og negative svar, men han som svarte meg nå virker rimelig sikker i sin sak. Det gir kun uttelling hvis du betaler reisen med egne poeng.

Visa bifogad bild 158706

Det ska det inte vara. FQTR raden i systemet blir EB-numret från det inloggade eurobonuskontot vid betalning, trots poängen kan tillhöra en annan familjemedlem i pointsharing gruppen.
Lite oklart. @GunnR, har du testat?

Nej. Jag åker själv och poängen jag köpt med har dragits automatiskt från min och fruns gemensamma pointsharinggrupp. Har inte kunnat välja konto och poäng har använts som tjänats in av oss båda. Det är väl det som jag tolkar är meningen med pointsharing.

Då är redan bokad från ditt konto och måste helt klart vara 100% valid.

Jag uppfattar att det som det eventuellt varit prat om är om tex din fru skulle ha bokat en resa från sitt konto, i ditt namn. Eller ännu ett steg, att någon utanför din grupp, tex jag, bokar en resa åt dig.

Hur är det i Xiamen om man ankommer med Xiamen Airlines och flyger vidare med Xiamen Airlines, men på separata biljetter, måste man då gå ut i vanliga incheckingen eller kan man stanna airside och få boarding pass där?

Toppen