Senaste nytt

Vem vill bli Eurobonus miljonär? Tjäna upp till 1 miljon eurobonuspoäng

Hur är det i Xiamen om man ankommer med Xiamen Airlines och flyger vidare med Xiamen Airlines, men på separata biljetter, måste man då gå ut i vanliga incheckingen eller kan man stanna airside och få boarding pass där?
Var kommer du ifrån? Jag fick båda mina boardingkort för två olika bokningar när jag checkar in. Tror man kan lösa det för dig med när det är samma bolag.

Det är väl jättebra att åka tunnelbana i Singapore tycker jag.

Betalning direkt med Visa/MC utan behov att köpa något speciellt transportkort.
Spännande.
Automaten jag provade häromveckan kunde bara ladda "resekort" och försök att använda utländska kreditkort nekades. Mannen i luckan försökte men slutade med att han "vänligt" nog släppte in mig utan biljett. Men min oskyldiga uppsyn och osannolika historia gjorde att de släppte ut mig väl framme.

Spännande.
Automaten jag provade häromveckan kunde bara ladda "resekort" och försök att använda utländska kreditkort nekades. Mannen i luckan försökte men slutade med att han "vänligt" nog släppte in mig utan biljett. Men min oskyldiga uppsyn och osannolika historia gjorde att de släppte ut mig väl framme.
Offtopic här men bara för att vara tydlig:

"You can use your foreign-issued Mastercard® and Visa contactless bank cards2, as well as your mobile wallets for the payment of public transport fares in Singapore. No registration is required. "

Har använt flera olika kort vid flertalet besök. Har aldrig varit problem för mig. Du måste haft mega-otur.

Offtopic här men bara för att vara tydlig:

"You can use your foreign-issued Mastercard® and Visa contactless bank cards2, as well as your mobile wallets for the payment of public transport fares in Singapore. No registration is required. "

Har använt flera olika kort vid flertalet besök. Har aldrig varit problem för mig. Du måste haft mega-otur.

Onekligen. Där satt jag och funderade på om det skulle bli spöstraff, 100000 i böter eller skaka galler i changiprison.

Han skriver att han använde en del Chase Ultimate Reward Points och Citi ThankYou Points, vet någon hur det funkar? Är det som AMEX Rewards, att de går att växla in mot Eurobonuspoäng, eller?
I princip. Just sas är ingen transfer partner men du kan skicka till andra bolag. Sedan kan du också boka direkt på deras portal, och då gissar jag att det landar som revenue biljetter hos bolaget.

Toppen