Är det någon som hittat något vettigt med Virgin i business som award? Eller finns inte det att boka? Hittar en del i economy på en del datum men har ett uppdrag att lösa alla långa flighter i business nu
Det finns hyfsad business-tillgänglighet med Virgin på sträckan LHR - SEA i slutet av november och i början av december.Är det någon som hittat något vettigt med Virgin i business som award? Eller finns inte det att boka? Hittar en del i economy på en del datum men har ett uppdrag att lösa alla långa flighter i business nu
yvr@xiamenair.com har jag mejlat till ikvällNågon mer som har bokat revenue med Xiamen och inte kan öppna den på deras hemsida? Får bara upp felmeddelande "Something went wrong, please try again", har bokningsbekräftelse och e-ticket på mejl.
Xiamen och China eastern revenue biljetter är dem enda som jag inte kan lägga in i SAS appen, det har fungerat med samtliga övriga Skyteam medlemmar.
Har du fått in Korean i SAS app? Funkar inte här.Xiamen och China eastern revenue biljetter är dem enda som jag inte kan lägga in i SAS appen, det har fungerat med samtliga övriga Skyteam medlemmar
Det finns hyfsad business-tillgänglighet med Virgin på sträckan LHR - SEA i slutet av november och i början av december.
(Skatterna är dock rejält saftiga; >4000 kr).
Men är detta inte pga att man ”börjar” resan i UK? Dvs ifall man flyger från annan ort via LHR/MAN till USA på en bokning så blir skatterna billigare?Betydligt billigare om man vänder på resan, 700-900 kr i skatter.
Dessutom billigt att flyga Virgin i boskapsklass, NYC/BOS -Europa = runt 3000 kr
Stämmer bra, dyrt att påbörja resan från UK.Men är detta inte pga att man ”börjar” resan i UK? Dvs ifall man flyger från annan ort via LHR/MAN till USA på en bokning så blir skatterna billigare?
Ja, Korean är inne i SAS appen. Iofs en SAS Award. Revenue flyg som kunnat läggas in är Tarom, KLM, Air Europa, China Airlines, Kenya Airlines, och Vietnam Airlines.Har du fått in Korean i SAS app? Funkar inte här.