Senaste nytt

Vem vill bli Eurobonus miljonär? Tjäna upp till 1 miljon eurobonuspoäng

Det

Stämmer, ännu en gång fick jag 24h transit om jag kunde visa biljett till annat land och nu fick ett tydligt papper i passet där port of entry står vilket jag tolkar som att jag måste lämna via samma port.

För er som ska åka till CGK eller Indonesien så är det tre krav nu. Visum, hälsokoll och tullvaror. Samtliga digitalt och finns på sweden abroad. Dom var jättenoga med detta vid boarding här

Hälsodeklarationen för inresa till Indonesien är nytt sedan några månader ser jag. Försökte göra en precis, men märkte att man tidigast kan fylla i den två dagar innan ankomst. Behöver man skriva ut den eller är det helt digitalt?

Hälsodeklarationen för inresa till Indonesien är nytt sedan några månader ser jag. Försökte göra en precis, men märkte att man tidigast kan fylla i den två dagar innan ankomst. Behöver man skriva ut den eller är det helt digitalt?

Det är rätt svårt att veta i förväg om du har några av de symptomen som de frågar ifall du har strax innan inresa kan jag tycka. :)

Jag har nu byggt en resa som tar 14 dagar, 15 airlines, ca SEK 40000.
Någon skriver man inte får boka ”ben för ben”, och det är i stort sett det enda jag har gjort, dvs planerar att köpa enkelbiljetter. Har jag missförstått?
Har sedan börjat undra om det hela är värt så mkt ändå. En miljon poäng, hur mkt är det egentlige, när en resa GOT-LAX kostar 200000 poäng och plus avgifter?
Hade jag kunnat stanna i varje stad hade det gett något, men att bara flänga runt på flygplatser?

Någon skriver man inte får boka ”ben för ben”, och det är i stort sett det enda jag har gjort, dvs planerar att köpa enkelbiljetter. Har jag missförstått?
Det som skrivit är att du inte får bygga en resa i en och samma awardbokning, där du specificerar ben för ben. Endast det som sökmotorn visar ska gå att boka. Sedan har det tillkommit ett undantag, med anslutningar inom en och samma poängzon som avresan eller destinationen.

En t&r kostar 100 000 poäng (plus skatter och avgifter) om du flyger med SAS i business. Så det är värt 10 stycken sådana resor, motsvarande monetärt värde kan du uppskatta genom att ta reda på vad en businessbiljett t&r kostar att köpa för pengar.
Tack, men jag sökte idag till i framtiden, och då kostade sträckan 200000 t/r i economy, så det hela verkar konstigt!

Toppen