Senaste nytt

Vega, Senator åker på besök till Sembl.. Ut på tur, aldrig sur Part Deux

Gomorron från Gate 39 på Orlando International.

603ea7c55c898ec2f7306c5110c19733.jpg

Abstinensen efter 36t på marken är märkbar. Nu inväntar jag AA296 till Miami. I kampen för att bli verklighetsanpassad är jag bokat med American i ekonomiklass Priority Access behövdes hos TSA, men ingen Admirals Club så idag betalar jag för mitt kaffe.

First var fullbokad, annars hade jag nog fått en uppgradering. I Miami inväntar beachhäng innan BC träff med @palmen + polare kl 19.30. Jag tror det blir Beef Sliders och den grymma Tuna Tatar på Prime 112 i kväll

Varför fick du ingen lounge? Oneworld Emerald ska ju få lounge även vid inrikesresa i USA.

Kanske för att det inte finns en club på flygplatsen? BA har access till nåt på en helt annan del av flygplatsen, men deras kärra går senare..

Och American har Club, inte Lounge (om vi bortser från Flagship på ORD, LAX, JFK och LHR)

Spelar ingen roll om det är 1 eller 5 h, samma sak :)

Nu tror jag du drog ett skämt men hade detta varit en längre resa så hade American gått runt med vagnen och bjudit på en drink.

På samma sätt som EBD får gratis från vagnen i SAS Go, har jag som OneWorld Emerald fått välja fritt från vagnen allt som finns från snacks till G&T som om jag var American Exec Plat. Jag får långt mer värde ur mitt OW Emerald än vad jag får från Star Gold i mitt tycke..

Toppen