Kan du tänka dig att köra en kortare sträcka finns det iaf flyg upp till LGA den 1a.
Det finns ju massor av tillgänglighet DCA-LGA och LGA-BOS, borde man inte kunna boka det som en aviosresa utan att det kostar mer avios? Finns ju inga direktflighter tillgängliga
Nu har jag i alla fall bokat en backup-flight med US Airways på torsdag kväll till Boston.
Om du bokar genom AA.com och din flight avgår inte inom 7 dagar, kan du behålla din bokning upp till 24 timmar gratis. Du behöver inte ens ange ditt kreditkortnummer.
Hold Your Reservation On aa.com / American Airlines
US Airways erbjuder inte denna tjänst men alla US Airways opererad inrikesflygningar har numera AA flightnummer (tror jag).
Kommer du stanna något i To? Jag har varit på besök hos Steam Whistle Brewery i centrala stan, brevid CN Tower, i ett gammalt järnvägsroundhouse (vet i fasen vad det heter på fackspråk.) Var på den tiden när Mats Sundin var kung av staden, och som uttalad svensk var det därmed aldrig tort i provsmakarsejdeln. Jag och min far gick därifrån strax efter lunch, bra runda om fötterna och helt överens om att detta var den bästa pilsnern någonsin. Tveksam till att så var fallet, men så kändes det just då!Nu är allt biljetterat och klart och resan kommer gå till Toronto istället och 1 dag tidigare. Bättre optimering av FCT i och med att avresa kommer ske 17:20 från Frankfurt.
Blir LH F till ORD och vidare med United till YYZ
Hemresa direkt till FRA från YYZ. Båda dessa flighter kommer vara B747.
Kommer du stanna något i To? Jag har varit på besök hos Steam Whistle Brewery i centrala stan, brevid CN Tower, i ett gammalt järnvägsroundhouse (vet i fasen vad det heter på fackspråk.) Var på den tiden när Mats Sundin var kung av staden, och som uttalad svensk var det därmed aldrig tort i provsmakarsejdeln. Jag och min far gick därifrån strax efter lunch, bra runda om fötterna och helt överens om att detta var den bästa pilsnern någonsin. Tveksam till att så var fallet, men så kändes det just då!