Det är inte du som är Per Silwer...?Man trodde ju i många säsonger att Tony var Gustavs son, men det var ju Reidar som var pappan (ursäkta spoilern).
Med tanke på att CERNs chef sedan 2009 heter Rolf-Dieter föreslår jag att du överklagar och säger Macau ;-)Tänkte också på Reidar i Rederiet, han hade väl en son som hette Rolf också?
Det är inte du som är Per Silwer...?
Vad var det för lounge som öppnats i Moskva?
Jag såg ju till och med skyltar om denna när jag var på SVO i oktober, nu när jag tänker efter, men förstod aldrig vad det var.Haha! Nej det är inte jag. Tyvärr ej släkt heller.
Loungen hette Allstar och låg i terminal F. Blev rekommenderad den av personalen i Galaktika som sa att den var 3 veckor gammal. Dock var den ganska ordinär, med lite plockmat och lite kakor. Det fanns bra utbud av gott vin i en bemannad bar, men vad baren i övrigt serverade var oklart. Hade inte tid att ta bilder så jag har tyvärr ej material nog för en recension.
Jag såg ju till och med skyltar om denna när jag var på SVO i oktober, nu när jag tänker efter, men förstod aldrig vad det var.
Ligger mittemot gate 51 och 52. Låg loungen i källaren eller en våning upp på balkongen?
Sheremetyevo Airport unveils the “Star” lounge — Sheremetyevo International Airport