Senaste nytt

Vart är vi på väg?

Håller med ovanstående skribenter. Skickligt och kul gjort! Synd bara att ens egna ordvitsar är så usla att jag knappt själv förstår dem annars hade jag nog försökt utmana dig... Men det finns nog andra talanger här på forumet ;)

Det är inte du som är Per Silwer...? ;)

Vad var det för lounge som öppnats i Moskva?

Haha! Nej det är inte jag. Tyvärr ej släkt heller.

Loungen hette Allstar och låg i terminal F. Blev rekommenderad den av personalen i Galaktika som sa att den var 3 veckor gammal. Dock var den ganska ordinär, med lite plockmat och lite kakor. Det fanns bra utbud av gott vin i en bemannad bar, men vad baren i övrigt serverade var oklart. Hade inte tid att ta bilder så jag har tyvärr ej material nog för en recension.

Haha! Nej det är inte jag. Tyvärr ej släkt heller.

Loungen hette Allstar och låg i terminal F. Blev rekommenderad den av personalen i Galaktika som sa att den var 3 veckor gammal. Dock var den ganska ordinär, med lite plockmat och lite kakor. Det fanns bra utbud av gott vin i en bemannad bar, men vad baren i övrigt serverade var oklart. Hade inte tid att ta bilder så jag har tyvärr ej material nog för en recension.
Jag såg ju till och med skyltar om denna när jag var på SVO i oktober, nu när jag tänker efter, men förstod aldrig vad det var.

Ligger mittemot gate 51 och 52. Låg loungen i källaren eller en våning upp på balkongen?

Sheremetyevo Airport unveils the “Star” lounge — Sheremetyevo International Airport

Känns svårt att hålla samma nivå som Silwer, men man måste ju försöka. (Dessutom är BC-deltagarna alldeles för duktiga på detta...)

10p: Vi styr mot mellanlandning i något som låter som en hamn och en kod för motorintresserade läsare, med sikte mot post från anknuten trubadur. Tecknade små djur kan också vara en ledtråd på vägen.

Toppen