Senaste nytt

Var vill du ha en SAS Café Lounge? Och var tror du nästa lounge kommer ?

Det är nästa halva traktamentet för Norge...:(
Dock räcker väl 300NOK bara till 2 öl i puben på Sola, så har man mer tid än 45min där så kanske det är en bra investering att köpa sig in;).
Mmm. Stavanger borde väl dock verkligen ligga bra till för en Cafélounge framöver. Borde stå på tur nu. Men SAS lär knappast ge dig tillgång till den befintliga loungen, det går ju emot den nya strategin ett kapa banden med tredjepartslounger.

Mmm. Stavanger borde väl dock verkligen ligga bra till för en Cafélounge framöver. Borde stå på tur nu. Men SAS lär knappast ge dig tillgång till den befintliga loungen, det går ju emot den nya strategin ett kapa banden med tredjepartslounger.
Själva Stavanger Sola flygplats (SVG) är under påbyggnad just nu så det är inte helt omöjligt att det kommer en Cafélounge på inrikes sida av terminalen.

Själva Stavanger Sola flygplats (SVG) är under påbyggnad just nu så det är inte helt omöjligt att det kommer en Cafélounge på inrikes sida av terminalen.
Jag flög ofta till Stavanger runt år 2000 då min dåvarande arbetsgivare hade sitt HQ där.
Men redan då fanns ett stort behov av en SAS lounge där så det är lite konstigt att SAS inte fixat en lounge under denna tid.

Café lounge konseptet som SAS har i sin nuvarande form tilltalar mig inte alls.
Inget vettigt(nyttigt) utbud av tilltugg och otroligt obekväma sittplaster gör att jag hellre sitter utanför än i loungen.
Det enda jag nyttjar är kaffet, vilket jag kan ta på flyget eller köpa i ett kafé.
Ser hellre att SAS lägger pengar på något som tillför något av värde om de nu vill göra något med de pengar de har.

Toppen