Ricci
Medlem
Det är nästa halva traktamentet för Norge...Betala? 300 NOK.
Dock räcker väl 300NOK bara till 2 öl i puben på Sola, så har man mer tid än 45min där så kanske det är en bra investering att köpa sig in
Det är nästa halva traktamentet för Norge...Betala? 300 NOK.
Mmm. Stavanger borde väl dock verkligen ligga bra till för en Cafélounge framöver. Borde stå på tur nu. Men SAS lär knappast ge dig tillgång till den befintliga loungen, det går ju emot den nya strategin ett kapa banden med tredjepartslounger.Det är nästa halva traktamentet för Norge...
Dock räcker väl 300NOK bara till 2 öl i puben på Sola, så har man mer tid än 45min där så kanske det är en bra investering att köpa sig in.
Själva Stavanger Sola flygplats (SVG) är under påbyggnad just nu så det är inte helt omöjligt att det kommer en Cafélounge på inrikes sida av terminalen.Mmm. Stavanger borde väl dock verkligen ligga bra till för en Cafélounge framöver. Borde stå på tur nu. Men SAS lär knappast ge dig tillgång till den befintliga loungen, det går ju emot den nya strategin ett kapa banden med tredjepartslounger.
Jag flög ofta till Stavanger runt år 2000 då min dåvarande arbetsgivare hade sitt HQ där.Själva Stavanger Sola flygplats (SVG) är under påbyggnad just nu så det är inte helt omöjligt att det kommer en Cafélounge på inrikes sida av terminalen.