Å andra sidan används ju den av övriga Star Alliance partners och Estonian Air. Tror inte de skulle bli speciellt glada om loungen försvann.Min magkänsla är att Helsingfors står hyggligt långt upp på listan. Där finns ju redan en "riktig" lounge, men den kan nog nedgraderas till cafelounge.
.
Japp, det känns helt otänkbart att loungen i Helsingfors skulle ersättas av cafékonceptet med Lufthansa, Swiss, alla SAS egna flighter, TAP och snart även Aegean.Å andra sidan används ju den av övriga Star Alliance partners och Estonian Air. Tror inte de skulle bli speciellt glada om loungen försvann.
Finns det tillräckligt med utrymme på Kallax? Gate 5 känns ju ganska inbyggd.Umeå och Luleå borde väl ligga bra till hoppas jag.
Hur ser det ut på Kallax? Finns det någon ledig yta på 100-150 kvm? De vill väl helst ha det airside.Finns det tillräckligt med utrymme på Kallax? Gate 5 känns ju ganska inbyggd.
Det är ju nästan redan en "lounge-del" där som är ett arv från när dom hade bar-försäljning vid charter.Finns det tillräckligt med utrymme på Kallax? Gate 5 känns ju ganska inbyggd.