Det finns risk att det inte blir något nyårsfirande som tidigare år med tanke på att bortgång av kungen.Hej. Flyger till BKK över jul och nyår. Var är det bästa hotellet/lokalisationen för att se fyrverkeriet? Någon som vet eller har erfarenhet av nyårsfirande i Bangkok. Har ännu inte bokat hotell. Tacksam för hjälp!
Vill man inte boka någon takbar eller liknande så kan det vara bra med ett hotell som har balkong/terrass. Jag har firat ett par nyår i Bangkok och då har vi bott på Rembrandt Hotel, Sukhumvit soi 18. Deras Terrace Suite passar bra vid tolvslaget. Något hotell vid floden kan vara bra annars för att se fyrverkerierna (under förutsättning att det blir några).Hej. Flyger till BKK över jul och nyår. Var är det bästa hotellet/lokalisationen för att se fyrverkeriet? Någon som vet eller har erfarenhet av nyårsfirande i Bangkok. Har ännu inte bokat hotell. Tacksam för hjälp!
Det är nog inte normen någonstans där jag har varit i världen vad jag har sett iaf.Er ju van vid att fyverkerier trappas upp fran kl 23 och kulminerar vid 00 slaget