"You had me at riktigt trevlig saluhall". Vad mer kan man begära än det och schyssta krogar?Oj, det finns mkt bl a ett trevligt Picassomuseum, morisk kultur i form av en rätt ball borg, en riktigt trevlig och stor saluhall, mysiga gränder i den gamla stan, förhållandevis god shopping, hamnpromenad, tapasbarer, La Liga-fotboll, tjurfäktning (om man törs säga det) och därtill som sagt trevliga utflykter på några timmars avstånd. Vädret är givetvis kanon, det enda ställe jag kan se att du kan bada i havet vid denna tidpunkt. För mig som gillar mat finns ett stort antal klasskrogar i själva Malaga och därtill på nära avstånd ytterligare ett gäng. Lirar du golf finns en mängd alternativ. Och gillar du stora båtar åker du till Marbella och Puerto Banus.
Kallt i vattnet, eller?Jag rekommenderar Lissabon! Blandning av storstad, värme, kultur, mysiga gränder, bra mat och mycket charm.
Dessutom finns det mycket se runt omkring om det är utflykter som lockar.
Det beror väl på vilket hotell TS bokar - för inte tänktes det väl badas i havet i april?Kallt i vattnet, eller?️
ligga vid poolen / stranden och läsa
Haha, det kan man i Malaga. I månadsskiftet brukar det vara 19 grader i Medelhavet.Det beror väl på vilket hotell TS bokar - för inte tänktes det väl badas i havet i april?
Dessutom ingick ju inte bad i kravspecen.![]()
Haha, det kan man i Malaga. I månadsskiftet brukar det vara 19 grader i Medelhavet.
Kan kan man, men 19C är generellt sett INTE badbart tycker jag...
Slår annars ett slag för Lissabon. Mycket trevlig stad![]()
Instämmer,Dubrovniktrakten!
Flyg till Dubrovnik. Bo i nån av byarna därikring. Jättebra att du inte åker mitt i turistsäsongen.
Du badar inte mkt i Sverige va?