SNIFF
Medlem
Kommer dit på måndag, någon lär hinna lägga upp innan dess, men om inte så lovar jag att fixa det!Inte för att låta tjatig, men pictures or it didn't happen!![]()
Kommer dit på måndag, någon lär hinna lägga upp innan dess, men om inte så lovar jag att fixa det!Inte för att låta tjatig, men pictures or it didn't happen!![]()
SAS gör just nu ett test med nya glas i loungerna. Det är en helt ny typ av glas från Orrefors, lite bredare än de gamla höga glasen och som fungerar för både soft drinks och vin.
Har ni testat dessa än? Vad tycker ni? Bättre eller sämre än tidigare?
Finns i SAS Gold Lounge på Arlanda. Vet inte hur det ser ut i övriga SAS-lounger, i Oslo fanns de inte när jag var där igår.
De nya glasen är ett test som görs under tre månader och anledningen till att det är ett test är att de behöver testa hanteringen i loungen. Det kan gå ganska hårt och vilt till i en lounge med mycket människor och det måste helt enkelt fungera och glasen hålla.Att drick vin i plastglas i SASlounge ARN T4 är lite väl mycket camping för min del. Dom kanske kan ta dit dom gamla glasen från T5?
Jag tror vi har rätt stor skillnad i vad vi uppfattar som hårt och vilt, men jag har väldigt svårt att se det i en SAS loungeDet kan gå ganska hårt och vilt till i en lounge
För en loungevärdinna en hektisk morgon i en nära på överfull lounge kan det nog vara det.Jag tror vi har rätt stor skillnad i vad vi uppfattar som hårt och vilt, men jag har väldigt svårt att se det i en SAS lounge![]()
Jag tror vi har rätt stor skillnad i vad vi uppfattar som hårt och vilt, men jag har väldigt svårt att se det i en SAS lounge![]()
Skulle väl möjligen vara i Galleries First den 18 april då!Du anar inte vad som kan hända i en lounge![]()