Senaste nytt

Vad tycker du om SAS nya servicekoncept?

Kraftig försämring att de plockat bort smörgåsarna även på de långa på inrikessträckorna,
fast de som flyger ofta till LLA OCH KRN kanske föredrar att äta stora mängder muffins och godis istället :eek:

Jag

Jag råkade ut för en ny variant i fredags då jag var tydlig med att jag ville ha ett glas vatten (köpte faktiskt vin) Och fick till svar att det går nog att ordna, men jag måste vänta tills hon serverat hela kabinen (jag satt på första raden i Go). Det tog ca 35min att få vatten på en 55min flygning...
Helt otroligt. Tror dessa människor att de får varumärket SAS att framstå i god dager? Eller har de gjort undersökningar som visar att vi passagerare skiter i allt?

Kraftig försämring att de plockat bort smörgåsarna även på de långa på inrikessträckorna,
fast de som flyger ofta till LLA OCH KRN kanske föredrar att äta stora mängder muffins och godis istället :eek:

Hade gärna köpt en macka eller sallad och en flaska vatten på mina flyg inom norden, men nuvarande utbud är jag inte beredd att betala för alls. Då kan de lika gärna lämna vagnarna på marken och spara lite bränsle istället... :(

SAS gör mig besviken som kund. Flög igår ARN-CPH i SAS plus. Var hungrig och skulle gärna haft en god smörgås. Fick rödvin och nötter istället.

Priserna på sträckan ARN-CPH är höga och har inte sänkts men servicenivån är nu lägre; i mars2014 kunde man i plus få både en gin-tonic eller mousserande vin och man kunde välja mellan två olika smörgåsar.

Sandwich kom tillbaks, tack!

• Gilla
Reactions: pep
Toppen