Ja og dem der er pro SAS vil gerne dementere dem....
Nu er jeg selv meget tilfreds med SAS, min mor har arbejdet i SAS i 27 år, jeg har fløjet med SAS 16 af 16 flyvninger de sidste 6 måneder og foretrækker SAS på intra-EU flyvninger da jeg synes de har en fornuftig sammenhæng mellem pris, kvalitet og pointindtjening. Jeg er nok det man kan kalde en trofast og ikke mindst tilfreds SAS kunde.
Meeeeen, SAS er ikke ufejlbarlige, heller ikke set gennem mine øjne. Da jeg i starten af marts fløj ARN-CPH, gjorde de meget ud af at fortælle at kaffe og the er GRATIS, men vand kan KØBES til 25? kr. for en flaske. Dette har jeg oplevet flere gange og er efter min bedste overbevisning den 'rigtige' fortolkning af SAS politik - at de så ofte deler vand ud fra større flasker uden at tage betalt for det er kun positivt, men ikke det der står i deres menu.
Så det du kalder negative ryger er faktisk ofte den virkeligehed man møder oppe mellem skyerne og det provokere mig faktisk lidt at visse proSAS mennesker kalder al kritik for negative rygter. Jeg er meget glad for SAS og har haft mange fantastiske oplevelser med SAS, men der er altså plads til forbedring på visse punkter og det bør man kunne påpege uden at blive kaldt antiSAS.
Dette skal ikke ses som en surt opstød, men det er vigtigt at huske at verden ikke er sort hvid!
Edit:
Den tekst hvori der står kaffe/the/vand er relativt ny, tidligere har der stået kun stået kaffe/the