Senaste nytt

Vad skulle få dig att komma på en träff med personer från Businessclass.se

Samma här. Jag missade tyvärr senaste workshopen med @Dr. Miles. Hans guider har varit mycket hjälpsamma och gjorde att jag kunde åka runt i F i Asien i förra veckan. Skulle hemskt gärna gå på en workshop och lära mig mer.

• Gilla
Reactions: JSQ
Jag var på workshop med @Dr. Miles som var jättebra. Men just då hade jag inga tankar på att köpa awardbiljett. Nu när jag sitter med över 200 000 EB-poäng och mitt livs första 2-4-1-voucher skulle jag gärna se en liknande grej igen - alltså att man tar med laptop och är lite uppgiftsfokuserad. Det betyder emellertid inte att öl inte får förekomma!

Hear hear! Mitt dilemma är som så många andra att jag måste synka en ev resa till storstaden från Ängelholm. Jobbar en del i Stockholm men det är såklart inte helt enkelt att tajma nöje och nytta. Men visst hade det varit väldigt givande att träffa några av auktoriterna här på forumet!

@trekker, @marbe166, @Mikeswede, @David Ericsson
Hur tyckte ni om er första inofficiella träffen?
Kände ni "utanför" eller "icke välkommen" av andra medlrmmar?
Jag anlande nar de flesta redan var dar, da jag inte behovde gastas in sa blev det rakt in i gruppen. Jag sag nog lite vilsen ut men blev direkt valkomnad av @Tommy, direkt efter handskakning sa kom @Dr. Miles, @doc och nagon mer (kommer inte ihag om det var @palmen) och presenterade sig. Jag kannde mig valkommen direkt aven om jag inte tog ett varv och halsade pa alla pa en gang. Ju langre tiden gick ju fler hann jag prata med, mot slutet kanndes det som det var tioende traffen jag var pa och inte den forsta.

Till alla som inte varit pa en traff och funderar pa att ga, det ar bara att ga. Det gar inte att inte kanna sig som hemma i det har ganget. Jag kommer defenitivt att aka pa fler traffar.

Jag har länge funderat på att gå på nån av träffarna i Göteborg, dock har det hittills inte passat datummässigt, även resorna till med loungehäng hade jag gärna åkt med på, dock lite svårare att motivera för min fru att åka flyg fram och tillbaka samma dag bara för att hänga i lounger..:)
Om det däremot hade kunnat sammanföras med nån MR eller bonus challenge så hade det nog varit lättare.

Jag skall försöka komma på nästa göteborgsträff så länge jag inte är helt uppbokad med annat.

/A

Jag har länge funderat på att gå på nån av träffarna i Göteborg, dock har det hittills inte passat datummässigt, även resorna till med loungehäng hade jag gärna åkt med på, dock lite svårare att motivera för min fru att åka flyg fram och tillbaka samma dag bara för att hänga i lounger..:)
Om det däremot hade kunnat sammanföras med nån MR eller bonus challenge så hade det nog varit lättare.

Jag skall försöka komma på nästa göteborgsträff så länge jag inte är helt uppbokad med annat.

/A
Vi körde en loungerun till London under SAS senaste bonus challenge. Vi var lite över 20 pers då.

Toppen