Vågade inte chansa så tar ett tidigare flyg.Cristoffer Cedergren skrev:Gissning: lax/kyckling och pastafjärilarKlicka för att utvidga...
Vågade inte chansa så tar ett tidigare flyg.Cristoffer Cedergren skrev:Gissning: lax/kyckling och pastafjärilarKlicka för att utvidga...
Du missar inget, bullarna är torra.jumbooze skrev:På fikafronten här i MMX finns det bara kakor samt banan, när slutar de med bullar?Klicka för att utvidga...
Agö skrev:Du missar inget, bullarna är torra.Klicka för att utvidga...
Homer skrev:Meanwhile in a galaxy far, far away...Menzies Aurora ARN T2- Lasagne- Varma köttbullar- Kycklinglår- Rostbiff- Potatissallad- Pasta- Grönsallad- Stora, fina, färska kanelbullarmeddelas endast på detta sättKlicka för att utvidga...
Cristoffer Cedergren skrev:Helt förvånad! Lax och pastasallad idag(ARN T5)Klicka för att utvidga...
Walter skrev:Vem är först att tröttna på Grisen?Klicka för att utvidga...
mika i Varm mat i SAS Gold Lounge Arlanda T5 i fredags 15:21 skrev:Jag har idag jämfört Arlandas och Kastrups versioner. Arlanda bjöd miniatyr-tortillor med pulled pork, medan Kastrups tortilla (fullkorn) var tillräckligt stor. Tyckte det var ingen skillnad på smaken, men fattade inte riktigt hur man använder miniatyr-tortillan.Jag börjar bli litet trött på det redan nu, hoppas att det blir rotation.Klicka för att utvidga...
Glädjen kom dock av sig väl ombord, när dagens Fresh bite, var exakt samma sak som det som serverades i loungen. SASs cateringkök satsar återigen på variation...olo skrev:På Landvetter, dit den varma maten ännu inte nått, har jag fått något jag inte ätit förut.Kyckling, pärlgryn med ärtor och basilika, tomatrelish, grönsaker (cocktailtomater, gurka, etc). och picklade sommargrönsaker.De två intressanta sakerna: Det var en för mig ny rätt och Landvetter har som businesslounge alltid serverar minimalt med protein och alltid uppblandat i en sallad. Positiv förändring, tycker jag.Klicka för att utvidga...
olo skrev:Glädjen kom dock av sig väl ombord, när dagens Fresh bite, var exakt samma sak som det som serverades i loungen. SASs cateringkök satsar återigen på variation...Klicka för att utvidga...