Kebalibre
Medlem
Då var vi där samtidigt, åkte med SK884.Kyckling, potatis sallad samt pasta sallad med pesto , soppa och våfflor i OSL känns som om dom lyckats bättre här med loungen !
Mitt första besök i den nya loungen och jag instämmer.
Då var vi där samtidigt, åkte med SK884.Kyckling, potatis sallad samt pasta sallad med pesto , soppa och våfflor i OSL känns som om dom lyckats bättre här med loungen !
Det är nog inte meningen att man ska besöka loungen varje dagVid mina senaste besök i ARN T5 har det i tur och ordning serverats: champinjonsoppa och lax,
champinjonsoppa och lax, champinjonsoppa och lax, champinjonsoppa och lax,
champinjonsoppa och lax, champinjonsoppa och lax, champinjonsoppa och lax
senaste gången var strax före 11 på morgonen så jag hann plocka åt mig lite fil
och flingor innan det plockades bort och champinjonsoppan och laxen dukades fram.
Det är nog inte meningen att man ska besöka loungen varje dag![]()
Det känns som att du är en lika bra garant för något smarrigt i loungen som @011430121 är för ett punktligt flyg...Vid mina senaste besök i ARN T5 har det i tur och ordning serverats: champinjonsoppa och lax,
champinjonsoppa och lax, champinjonsoppa och lax, champinjonsoppa och lax,
champinjonsoppa och lax, champinjonsoppa och lax, champinjonsoppa och lax
senaste gången var strax före 11 på morgonen så jag hann plocka åt mig lite fil
och flingor innan det plockades bort och champinjonsoppan och laxen dukades fram.
Är inte laxen väl salt också? Jag brukar generellt salta ordentligt så jag är inte överkänslig.Fruktansvärt trött på lax och pastafjärilar. Variation nu tack.