Senaste nytt

Vad serveras i SAS Loungen idag?

Vid mina senaste besök i ARN T5 har det i tur och ordning serverats: champinjonsoppa och lax,
champinjonsoppa och lax, champinjonsoppa och lax, champinjonsoppa och lax,
champinjonsoppa och lax, champinjonsoppa och lax, champinjonsoppa och lax
senaste gången var strax före 11 på morgonen så jag hann plocka åt mig lite fil
och flingor innan det plockades bort och champinjonsoppan och laxen dukades fram.

Vid mina senaste besök i ARN T5 har det i tur och ordning serverats: champinjonsoppa och lax,
och flingor innan det plockades bort och champinjonsoppan och laxen dukades fram.
Det är nog inte meningen att man ska besöka loungen varje dag

Kan man möjligtvis urskilja ett mönster ur detta, ifall en viss typ av mat serveras på en viss veckodag? Jag har inte varit med om att de har serverat gravad eller kallrökt lax på väldigt länge, sist var i Juli 2014. Har de slutat med det helt? Likaså gäller Viltpatén med Cumberlandsåsen som också var riktigt god, även den tycks ha försvunnit. Och för att inte tala om rostbiffen…

Det känns som att du är en lika bra garant för något smarrigt i loungen som @011430121 är för ett punktligt flyg... ;)

Snälla lägga upp dina loungebesök i tråden "lounge meeting" så att jag kan undvika att resa vid dessa tillfällen. Champinjonsoppa och lax...

Toppen