Ping @trekkerRickard_O skrev:Någon som varit i Stockholm respektive Köpenhamn närmaste timmarna och har koll på vad som serveras?Klicka för att utvidga...
I Köpenhamn var det kaninmat (sallad och grönsaker) med potatis och jag tror det var fläsktärningar. Det fanns även en ljusröd soppa.Rickard_O skrev:Någon som varit i Stockholm respektive Köpenhamn närmaste timmarna och har koll på vad som serveras?Klicka för att utvidga...
Det lät ju inte bra, hade ju hoppats på att äta mig mätt så jag överlever till frukostBudgetresenär skrev:I Köpenhamn var det kaninmat (sallad och grönsaker) med potatis och jag tror det var fläsktärningar. Det fanns även en ljusröd soppa.Klicka för att utvidga...
Vafalls, ingen punch till ärtorna!fcx skrev:Arlanda kör mycket riktigt ärtsoppa. Utan pannkakor. På en lördag. Hur man kan kalla det "traditionellt svenskt" är helt obegripligt.Visa bifogad bild 123649Klicka för att utvidga...
Ingen punch till ärtsoppan, och ingen is till punchen.GOTBound skrev:Vafalls, ingen punch till ärtorna!Systemkollapsen är här vänner.Klicka för att utvidga...
Att äta torsdagens rester till lunch på en lördag är väl ”traditionellt svenskt” om något???fcx skrev:Arlanda kör mycket riktigt ärtsoppa. Utan pannkakor. På en lördag. Hur man kan kalla det "traditionellt svenskt" är helt obegripligt.Klicka för att utvidga...
Fast till ärtsoppa är det väl traditionellt varm punsch som gäller? Kall punsch är när den avnjuts som avec och möjligen vid alla andra tillfällen än till ärtsoppa.fcx skrev:Ingen punch till ärtsoppan, och ingen is till punchen.Klicka för att utvidga...
Spot on, nästa naturliga val i måltidsutbudet hos SAS blir ytterligare en svensk klassiker: Vad köket har att erbjuda.Berglund skrev:Att äta torsdagens rester till lunch på en lördag är väl ”traditionellt svenskt” om något???Klicka för att utvidga...
Mer för mindre! Blev sugen på att boka en okynnesresa nu...fcx skrev:Från SAS-loungen i CPH idag:Visa bifogad bild 124100Klicka för att utvidga...
Äntligen! Mera detaljer….JNH skrev:Pastasallad och starksprit på Arn T5.Klicka för att utvidga...