bnr
Medlem
Potatissalladen är oftast tragisk.Lax och potatissallad i SAS-loungen på Arlanda idag. Skönt att låta bli.
Potatissalladen är oftast tragisk.Lax och potatissallad i SAS-loungen på Arlanda idag. Skönt att låta bli.
Det har inte funnits på länge, men det verkar finnas något annat stark!Dem har inte haft tuborg på Arlanda loungen. Hela veckan
Jag har nu gett min klagan till SAS på detta... ARN T5 Guldloungen är idag SAS "nyaste och lyxigaste" lounge. Att plocka bort singelmalt känns konstigt om man nu vill hålla uppe någon sorts status på loungen..Enligt Zita (sk Gatemanager på ARN T5 Guldloungen) skall man numera inte servera Singelmalt whiskey utan endast Famous Grouse.
Vilket jag inte tror henne på utan det är andra orsaker....
Man blir så less. Vi behöver EBD-lounger på ARN/CPH/OSL! gärna med höjd EBD-gräns så att Sas har möjlighet att hålla viss kvalitetJag har nu gett min klagan till SAS på detta... ARN T5 Guldloungen är idag SAS "nyaste och lyxigaste" lounge. Att plocka singelmalt känns konstigt om man nu vill hålla uppe någon sorts status...
Bra talat! Åtminstone en EBD-del.Man blir så less. Vi behöver EBD-lounger på ARN/CPH/OSL! gärna med höjd EBD-gräns så att Sas har möjlighet att hålla viss kvalitet![]()
Kanske bättre att SAS minskar intjäningen på GO till USA/Asien, så kommer rätt många EBD att försvinna.Man blir så less. Vi behöver EBD-lounger på ARN/CPH/OSL! gärna med höjd EBD-gräns så att Sas har möjlighet att hålla viss kvalitet![]()