Senaste nytt

Vad köper ni på flygplatserna ? Tydligen är det Fika som jag köper.

ImageUploadedByTapatalk1430852921.845910.jpg

Jag har slutat handla...

Köper inte så mycket själv numera. Däremot har jag blivit lite av langare. Bästa vännerna kollar x-trapriserna på arrivalshopen CPH och lägger en beställning då och då.
Utöver att jag har tacksamma vänner, så är fördelen för egen del att jag får lite EB poäng via Diners samt några M&M poäng på Senator kortet.
Kanske nördigt, men det blir faktiskt en del på årsbasis.

Jag köper ingen sprit sedan många år tillbaka men champgane om det är bra pris. Jag inser att jag inte är hemma för att dricka upp det jag har i skåpet. En Macallan från -68 är väl det jag smuttar på när jag har besök som i stort sett är tom. Imponerande samling i vilket fall som helst

Imponerad fikasamling @Anfield det fanns en del gott i den!

Personligen så brukar jag alltid ladda upp rejält med fulfika när jag passerar CPH som mina vänner vill ha. Annars så blir det en pava eller två av lite bättre rom och whisky beroende på vilken flygplats jag passerar.

När jag insåg vid en flytt att jag reser mer än jag dricker sprit så har jag i princip slutat köpa. Köper jag så blir det ur det dyra sortimentet (över 1000). Skall man dricka sprit kan man ju göra det med klass.

Jag hade en rätt imponerande fika samling innan jag drog iväg utomlands. Jag trodde att jag gömt den väl men icke, min far hittade den och sen tog fikat slut. Det värsta var att han inte uppskattade alla fina rökiga rackare utan sa att dom var dåliga så att jag skulle vara tacksam att han gjort slut på dom :oops:
Det tar lite tid att bygga upp en bra fikabank igen men jag jobbar på det! (värst är att man liksom hinner få i sig en del på vägen...)

Toppen