Senaste nytt

Vad köper ni på flygplatserna ? Tydligen är det Fika som jag köper.

karho

Medlem
Imponerande fikasamling! Även om vinnörden i mig är mer nyfiken på vad för godsaker som gömmer sig i vinkylen...
 

Valley

Medlem
Västerås - Här kommer jag :p

I princip köper jag ingenting längre. En pava Gin blev det sist. Kanske finns något godis i Tyskland att få med sig.
 

nota bene

Medlem
Jag håller mitt fikaskåp fullt med sprit också - det är i princip det enda jag köper på flygplatser. Någon enstaka gång har det blivit någon elektronikpryl som behövts. Annars håller jag mig till vin&sprit!

Har inte en fullt så imponerande samling som du har, men den är nog 30-50% så stor. I alla fall tillräckligt stor för att ha växt ur mitt kök så att delar förvaras i källaren tillsammans med vinet!
 

Johan_G

Medlem
Jaha, det ser ju ut som det gjorde hemma när jag fortfarande reste i jobbet, tänkte jag. Sen såg jag att det fanns fler än en bild och tänkte om. Måste säga att jag är imponerad av fikasamlingen, nu blev jag fikasugen också...
 

Palazzi

Medlem
Längesedan jag handlade påse en flygplats. Handlar bara för eget bruk, o då räcker den egna (minimala) samlingen till mer än väl.... Inköpen sker också oftast i Italien för starksprit, och vin på svenskt systembolag.
 
Toppen