Senaste nytt

Vad jobbar ni med? (Presentation av medlemmar)

Är det inte tre fel då? På ena stället skriver de earn eurobonus points och på ett annat earn eurobonus point. Jag har inte engelska som modersmål men tycker att s skall vara med.
Alternativt mangler der en artikel hvis der altså kun er tale om 1 EuroBonus point...

(Tænker det er en klassisk dansk (skandinavisk?) fejl da point er både singularis og pluralis på dansk)

Är det inte tre fel då? På ena stället skriver de earn eurobonus points och på ett annat earn eurobonus point. Jag har inte engelska som modersmål men tycker att s skall vara med.

Komplimang till dig!
Det där borde jag sett själv! Då blev det tre fel totalt då. Det är mer logiskt att det ska vara points i plural då man tjänar mer än ett poäng vid varje övernattning.

Man 28 år, ursprungligen från Hudiksvall.

Tidigare arbetat med utbildningar inom retail i Sverige åt ett stort japanskt bolag, men byter från och med februari till key account manager åt ett annat japanskt bolag med kontor här i Stockholm.

Spenderar ca 3.000 mil i bilen per år, samt ca 70-80 hotellnätter. Kommer bli en hel del resande Sthlm, Göteborg, Malmö samt till våra nordiska grannländer, men även ett gäng flyg i Europa samt någon sväng till Japan. Allt detta inom yrket, sedan tillkommer det någon långresa per år privat, samt ett par inom Europa.

Behöver verkligen se över allt vad gäller resande samt kreditkort inser jag, och jag lovar att lära mig alla fantastiskt många förkortningar efter att ha skummat igenom forumen ;)

Jag är i sena 20-årsåldern och jobbar inom wealth management. Mitt liv spenderas till stor del på plan men även i många intressanta städer - med fokus på Abu Dhabi, New York, Zürich och Frankfurt. Det är ett riktigt kul men hektiskt jobb men som jag ändå stortrivs med, då jag utöver fokusstäderna får besöka många intressanta städer, alltifrån Buenos Aires till Hong Kong. Jag är född i New York med amerikansk far och svensk mor och bott den största delen av mitt liv utomlands (därav min trasiga svenska).

Jag har en stor kärlek för Lufthansa - men olikt många andra så gillar jag inte Swiss lika mycket. Det är kul att flyga - men inte riktigt lika kul som det brukade vara när man började. Jag flyger i regel åtminstone 3-4 long haul i månaden och resandet sker exklusivt i C/F och i så stor utsträckning som möjligt endast med LH Group, med anledning av att vårt företag har ett långvarigt förhållande och mycket förmånliga priser hos LH.

Toppen