Senaste nytt

Vad jobbar ni med? (Presentation av medlemmar)

Audittrails

Ny medlem
Man 48 år, boendes i Skåne numera, men det lutar snart åt några år som Expat i Hong Kong.
Jobbar som auditör/inspektör för Läkemedelsbolag, och det betyder att resa världen över är mitt jobb.
Försöker att inte fastna allt för mycket i Eurobonus-träsket, men det går så där...
 

micke99

Medlem
Hej
Kille 39år från Skåne som har läst på forumet ett par år och äntligen tagit steget att bli medlem. Jobbar som processtekniker/order mottagare åt ett stort betong företag som finns i hela Sverige.

Älskar att resa och bo på fina hotel. Blir 5-6 resor privat och ett par inom tjänst per år. Hoppas på mer i framtiden.
 

Agö

Medlem
Hej
Kille 39år från Skåne som har läst på forumet ett par år och äntligen tagit steget att bli medlem. Jobbar som processtekniker/order mottagare åt ett stort betong företag som finns i hela Sverige.

Älskar att resa och bo på fina hotel. Blir 5-6 resor privat och ett par inom tjänst per år. Hoppas på mer i framtiden.
Välkommen! Vilken är din favoritlandningsbana gjord av betong?
 

micke99

Medlem
Välkommen! Vilken är din favoritlandningsbana gjord av betong?

Tack...

Ja dmk don muang bangkok även om de är en asfalt-betong blandning så är där iaf en massa betong där. Tycker de är lika facinerande varje gång jag landar där att de är en golf bana mitt bland flygplatsens landning bana.

Men favorit är KOP nakhon phanom i nord östra Thailand för där har jag ett litet semester hus tillsammans med min fru och dotter. Den banan är bäst för då vet man att man kommit fram o skall ha en skön semester med familj och vänner.
 
Last edited:

segra

Medlem
Man 48 år, boendes i Skåne numera, men det lutar snart åt några år som Expat i Hong Kong.
Jobbar som auditör/inspektör för Läkemedelsbolag, och det betyder att resa världen över är mitt jobb.
Försöker att inte fastna allt för mycket i Eurobonus-träsket, men det går så där...

Välkommen! Du bor nära mig iaf. Bor själv i Rydebäck.
 

Sebastian.k

Medlem
Hej BC och c/o!

Arbetar som Konsult idag, 48 år, bosatt i Sthlm.
Ny i eurobonus träsket, love it.

Ser framemot att få erfarenhets återföring av era erfarenheter, kort, resor, hotell mm.

Och naturligtvis dra mitt strå till stacken.

Är sedan 2009 medlem här på BC, läst på så mycket som möjligt, dock få inlägg. Nyligen blivit ”invited” till Amex sas EB premium, kört vardaglig spend 1 månad nu och är på väg att signa MC sas EB p som komplement. Är idag ebb och 1:a mål är ebs.

Ser över möjligheter efter utvärdering av korten att uppgradera till Amex elit och platinum.
 

danielhog

Medlem
Hej BC och c/o!

Arbetar som Konsult idag, 48 år, bosatt i Sthlm.
Ny i eurobonus träsket, love it.

Ser framemot att få erfarenhets återföring av era erfarenheter, kort, resor, hotell mm.

Och naturligtvis dra mitt strå till stacken.

Är sedan 2009 medlem här på BC, läst på så mycket som möjligt, dock få inlägg. Nyligen blivit ”invited” till Amex sas EB premium, kört vardaglig spend 1 månad nu och är på väg att signa MC sas EB p som komplement. Är idag ebb och 1:a mål är ebs.

Ser över möjligheter efter utvärdering av korten att uppgradera till Amex elit och platinum.
Kul! Varmt välkommen!

Vad är ditt syfte med EBS? Är det bara ett delmål på vägen eller är du ute efter någon förmån?
 

Sebastian.k

Medlem
Kul! Varmt välkommen!

Vad är ditt syfte med EBS? Är det bara ett delmål på vägen eller är du ute efter någon förmån?

Tack!

Ja EBS är del mål nu, EBG är målet med tanke att det passar mitt resemönster och spend idag. Förmåner: 2-4-1 voucher, staus på hotell och försäkringar.

Fast track och lounge får jag titta närmare på efter utvärdering dvs om jag ska upgrade till platinum
 
Toppen