Senaste nytt

Vad innebär en inbjudan till American Express Platinum?

Bamsefar

Medlem
Exakt - men min fråga var mera: Om alla kort har 150K, utom svart - vad har svart då ?

Att AmEx kort har tappat all rim och reson, jag vet att vissa avgudar korten fortfarande, anser jag vara gammal skåpmat. Men med bara 150K i inkomst, det är A-kasse nivå det. Hur lyckat är det ? Det kommer väl alla att uppfylla således...
 

Patrick

Medlem
Jag tror att Amex bara justerar sig till dagens verklighet.

Jämför med t.ex. Eurobonus m.fl. program där det har blivit "enklare" att nå guld. Amex behöver kunder. Ska man ha "status" är det väl till viss del i Platinum iom den ganska höga avgiften, annars får man skaffa ett Centurion. Är du bra kund med bra spending på ditt platinum är det bara att ringa så kan du kanske få ett svart. ;)
 
E

elmo

Guest
Grattis. Jag blev godkänt med och fick faktura för årsavgiften men kortet har inte kommit än:) märkligt att betala 6000 i år för ett kort som jag inte har i handen :)
 

Pho

Medlem
Att AmEx kort har tappat all rim och reson, jag vet att vissa avgudar korten fortfarande, anser jag vara gammal skåpmat. Men med bara 150K i inkomst, det är A-kasse nivå det. Hur lyckat är det ? Det kommer väl alla att uppfylla således...

Tror inte du behöver vara så rädd för att någon som går på A-kassa skall välja att lägga 6000 av sin inkomst på ett AmEx kort...
 
Toppen