AABack2ARN
Medlem
Servicen skall enligt uppgift vara bättre men sätena är desamma med ett par extra centimeter. Har inte prövat LAN-kärran själv i någon kabin så jag vet inte hur SAS löst detta i praktiken.
läser man recensioner på Skytrax (Airline Rating and Reviews | Airport Rating and Reviews | Seat Reviews så är det oftast mycket synpunkter på hur dom hanterar passagerare vid förseningar osv.
Någon här som har aktuella erfarenheter (2015) av United economy/econoy plus/business på longhaul från Europa och shourthaul inom ifrån USA? Flygplanstyperna är i det här fallet 757-200, 767-400 och 737-700.
Intressant! Stämmer med dom recensioner jag läst. Deras nya 787-900 får väldigt bra betyg.
Jag vet inte när de slutade att ge Star Gold-passagerare Economy Plus men var inte det ungefär runt början på 2010?
Hej! Om du är här för att såga andras inlägg ---> dörren tack.Börja med att ALDRIG någonsin läsa där. Det är en av de mest partiska siter du kan hitta. Du får nog bättre information om du ringer IKEAs kundtjänst...
Jag har flugit en del United inom USA förra året. Det är väl inget att skriva hem om, men det funkar. Iaf på kortare sträckor. Flyger man economy är ju inte själva flygningen någon behaglig upplevelse, oavsett vilket bolag man flyger med.
Det tror jag inte en sekund på. Möjligen får 787-9 bra betyg, men 787-900 lär inte få några betyg alls, och om någon har gett den ett betyg, så skulle jag inte lita på det alls, för personen har då ingen koll.
Jag tror det var lite senare, men jag är inte helt säker. Får för mig att de hade det till 2012 av någon anledning.
Det tror jag inte en sekund på. Möjligen får 787-9 bra betyg, men 787-900 lär inte få några betyg alls, och om någon har gett den ett betyg, så skulle jag inte lita på det alls, för personen har då ingen koll.
Vad menar du? Både 787-9 och 787-900 är samma flygplan.