Senaste nytt

Vad har du för andra (dyra) hobbies?

Kopiös Nespresso konsumption
Dyra handväskor
Resväskor (närmare besatt)
Äta ute. Med 3 barn så blir det ganska extravagant.
Dyra ansiktskrämer som lovar att ta bort rynkor. La Prairie på NK gillar mig...mycket.

Det låter som ett NK svart :cool:
Med all denna shopping är du känd på varje våning.
Varningstecknet är när de i affärerna känner igen dej och börjar ta fram varor...
(Jag har också 3 barn)

Kopiös Nespresso konsumption
Dyra handväskor
Resväskor (närmare besatt)
Äta ute. Med 3 barn så blir det ganska extravagant.
Dyra ansiktskrämer som lovar att ta bort rynkor. La Prairie på NK gillar mig...mycket.

Du har min fulla respekt om du har en Hermes Constance i din samling!

Hugaligen! Ju mer jag läser i denna tråd, desto mer inser jag att jag utan tvekan skulle kunna ramla dit på de flesta av alla andras laster (utom jakt och motorsport). Bäst att dra i bromsen innan det går åt skogen totalt ;)

Intressant tråd. Eftersom jag har noll intresse av materiella saker (verktyg, bilar, båtar, hus) går nästan alla mina stålar till upplevelser som delas in i resor, vin och mat.

Det som skulle vara av shopping måste i så fall vara kläder som till stor del handlas i USA (outlets) eller London. Om något skulle mina kvinnliga vänner hävda att boken "50 nyanser av grått" skulle appliceras till mitt klädskåp när det gäller skjortor: (nästan) 50 nyanser av (blåa) skjortor :)

Jag lever som min landsman sa till mig 1995 under collegeåren i USA: "Du och jag Senator, vi kommer aldrig bli rika på något annat än erfarenheter". Det hoppas jag....

USA-bilar, gärna s k muskelbilar från 60-talet. Har haft några stycken (bl a ett par Buick GS400 och en Dodge Coronet R/T) men nu för tiden har resandet tagit över. Dock gjorde jag ett par utlandsresor med nämnda bilar, till Italien och Slovenien.

Toppen