OT: Går det att ladda hem offlinematerial till Dator(Mac) på NetFlix/SVT play?
henke12 Medlem 27 Januari 2018 #41 OT: Går det att ladda hem offlinematerial till Dator(Mac) på NetFlix/SVT play?
trskial Medlem 27 Januari 2018 #42 Petar i mig 20mg Sobril och sen svettas jag igenom hela resan. Frugan sitter alltid avslappnad bredvid och läser en bok eller löser korsord.
Petar i mig 20mg Sobril och sen svettas jag igenom hela resan. Frugan sitter alltid avslappnad bredvid och läser en bok eller löser korsord.
Jönsson Medlem 27 Januari 2018 #43 trskial skrev: Petar i mig 20mg Sobril och sen svettas jag igenom hela resan. Frugan sitter alltid avslappnad bredvid och läser en bok eller löser korsord. Klicka för att utvidga... Flygrädd?
trskial skrev: Petar i mig 20mg Sobril och sen svettas jag igenom hela resan. Frugan sitter alltid avslappnad bredvid och läser en bok eller löser korsord. Klicka för att utvidga... Flygrädd?
MrDollar Medlem 27 Januari 2018 #45 Be att få riktiga grejer av läkaren istället så slipper du svettas... Xanor trskial skrev: Ja, tyvärr. Klicka för att utvidga...
Be att få riktiga grejer av läkaren istället så slipper du svettas... Xanor trskial skrev: Ja, tyvärr. Klicka för att utvidga...
trskial Medlem 27 Januari 2018 #46 MrDollar skrev: Be att få riktiga grejer av läkaren istället så slipper du svettas... Xanor Klicka för att utvidga... Svettas gör jag bara pga att jag är rädd och nervös. Det bara dryper om händerna
MrDollar skrev: Be att få riktiga grejer av läkaren istället så slipper du svettas... Xanor Klicka för att utvidga... Svettas gör jag bara pga att jag är rädd och nervös. Det bara dryper om händerna
MrDollar Medlem 27 Januari 2018 #47 Ja, du slipper det med Xanor trskial skrev: Svettas gör jag bara pga att jag är rädd och nervös. Det bara dryper om händerna Klicka för att utvidga...
Ja, du slipper det med Xanor trskial skrev: Svettas gör jag bara pga att jag är rädd och nervös. Det bara dryper om händerna Klicka för att utvidga...