Senaste nytt

Vad gör ni i luften?

squeezen

Medlem
Jag som många andra sysslar med följande;
Sover varje gång jag kan, kabinklass och jetlag sätter stopp för det mer ofta än sällan, men försöker skrapa ihop den sömn jag kan. Har undvikit sömnpiller so far...
Filmer/serier, fikar, candy blast mania, passar på rensa bilder i luren. Om wifi, håller koll på börsen och passar på att läsa ifatt, köpa sälja etc.

Försöker ofta att undvika jobb, åker jag Eco är det i princip omöjligt att jobba på laptoppen ändå, jag menar även i T-rex ställning med armar så får man fan inte plats.
Åker jag business+ vill jag passa på att sova eller njuta av den mat/dryck som finns. så då jobbar jag inte av den anledningen.
 
På långflygningar i F och C har jag party med mig själv: Spotify och stora mängder champagne.

Haha mycket bra sysselsättning. Själv skulle jag inte våga dyka för djupt i Champagneflaskan, då jag har en tendens att börja sjunga med i låtarna. Har svårt att se hur det skulle uppskattas av mina medpassagerare. :D

För övrigt gör jag nog samma som alla andra. Fikar, äter, läser, lyssnar på musik, rensar bilder i mobilen och försöker sova/vila
 

Andrew

Medlem
Dricker vin, äter, ser på film/serier och sover. Gör oftast de förstnämnda 3 tills jag tröttnar - sen sovdags. Faktiskt oavsett om jag åker själv eller med sällskap.
 
D

Deleted member 4140

Guest
Läser på min kindle, brukar skippa alla måltider och dricka massor av vatten. Har märkt att man inte blir lika jetlaggad om man skippar käket och istället äter en redig måltid då man landat :)
Blir lite jobbigt kanske på en flight som CPH-NRT men det har fungerat bra än så länge.
 
Toppen