jumbooze
Medlem
Även Lufthansa lounger har detta, t.ex. i FrankfurtHär har ju TK en väldigt bra lösning i Istanbul då man har förvaringsboxar i entren där man kan låsa in handbagage. Definitivt något för andra att ta efter.
Även Lufthansa lounger har detta, t.ex. i FrankfurtHär har ju TK en väldigt bra lösning i Istanbul då man har förvaringsboxar i entren där man kan låsa in handbagage. Definitivt något för andra att ta efter.
Ahh, vad trevligt. Var länge sedan jag var i SEN-lounge i tyskland.Även Lufthansa lounger har detta, t.ex. i Frankfurt
Var har jag varit med om det? Var det i Bangkok? Någonstans kunde jag lämna in mitt handbagage sedan gick jag ut i terminalen.Någon nämnde möjligheter att röra på sig och det saknar jag också. Bara att kunna gå en "promenad" i terminalen utan att bära på allt sitt handbagage vore guld värt. Kanske nån sorts bemannad handbagagegarderob är en lösning?
Någon nämnde möjligheter att röra på sig och det saknar jag också. Bara att kunna gå en "promenad" i terminalen utan att bära på allt sitt handbagage vore guld värt. Kanske nån sorts bemannad handbagagegarderob är en lösning?
Var har jag varit med om det? Var det i Bangkok? Någonstans kunde jag lämna in mitt handbagage sedan gick jag ut i terminalen.
I FCT är behovet lite mindre, även om jag faktiskt undrat över förvaring när man badar och inte vill släpa på bagaget. Har inte tänkt på om det funnits förvaringsboxar där, det känns som en rätt sluten miljö och mitt carry-on har alltid fått följa med in till badrummet..Ahh, vad trevligt. Var länge sedan jag var i SEN-lounge i tyskland.
Här har ju TK en väldigt bra lösning i Istanbul då man har förvaringsboxar i entren där man kan låsa in handbagage. Definitivt något för andra att ta efter.