Senaste nytt

Vad är rimligt att begära i kompensation

Kabinerna sjunger verkligen på sista versen. Du bör absolut söka kompensation för detta, inte OK.

Håller helt med dig! Är och förblir en SAS fantast men kabinerna sjunger verkligen på det sista ordet i den sista versen. Kan ju tillägga att strax innan take off lossnade en av panelerna mellan stolarna också och ut ramlade en dosa och sladdar. Nu fick jag den på plats själv eftersom vi hade 30 min kö till startbanan...men pinsamt är det tyvärr.

Vet inte omslag orkar. Trasig IFE, blå tå och utsida knä plus 8 HR snorkighet med UNITED förra veckan. Har blivit visare med åren så jag väljer mina fighter med mer omsorg. Tror att om jag klagar och påtalar det meningslösa med status (då det ändå inte är värt något i alliansen) så blir det nog det gamla vanliga amrischarmör svaret typ charm med formid 1.23.4.

Äh! Jag ids inte eller finns det någon som tycker annat, dvs att man skall ta striden?

Satt bredvid en polsk mor och son på en LH economy där ingen av deras IFE funkade. De var inte medlemmar i något bonusprogram men skulle vidare från FRA iaf.

De fick nån välja en parfym var ur cloudshopen och sen skulle personalen försöka uppgradera dem till business på nästa leg.
Vet inte hur de gick med det - dock var ja dumsnäll och ville sova så ja lät grabben luta sig och kolla på min IFE..

Toppen