Det är väl egentligen inte så intressant hur många som står innan en i kö, utan hur lång tid det tar. Antal före i kön utan att veta antal agenter är ganska värdelös information. Är det bara en agent eller tio agenter gör ju väldigt mycket på tiden.Utan att direkt svara på din fråga så tycker jag att det största problemet med kundservice, oavsett om det är via telefon eller chatt, är när man inte får reda på hur många som står på kö innan en själv. Jag kan tänka mig att vänta någorlunda länge, men det är oerhört frustrerande när man inte har någon aning om huruvida det är 5 eller 50 minuter. Om man inte får reda på någon köplats så förväntar jag mig att komma fram mer eller mindre omgående. När jag chattat med SAS har jag väl väntat runt 20-25 minuter som längst tror jag.
Det är väl egentligen inte så intressant hur många som står innan en i kö, utan hur lång tid det tar. Antal före i kön utan att veta antal agenter är ganska värdelös information. Är det bara en agent eller tio agenter gör ju väldigt mycket på tiden.
Som svar på frågan så skulle jag säga max fem minuter. Med tanke på att en agent har många chattar samtidigt så är det en rimlig tid.
Ja, tills det kommer en som tar 30 minuter på sig med diverse komplicerade frågeställningar...Jo, ser man hur många som är före så ser man ju hur snabbt det räknar ner också.
Frågeställningar såsom: Hur många smoothies och påsar chips ingår i SAS plus? Eller, när kommer det en fungerande version av sas.se? Osv...Ja, tills det kommer en som tar 30 minuter på sig med diverse komplicerade frågeställningar...
Frågeställningar såsom: Hur många smoothies och påsar chips ingår i SAS plus? Eller, när kommer det en fungerande version av sas.se? Osv...
Touché!I det fallet är frågan väldigt enkel. Svaret däremot...