jumbooze
Medlem
Det stämmer enligt reglerna så får man inte erbjuda sig att värva dig.Hej! Ny på forumet, så dumförklara mig inteOm jag förstår rätt efter läst alla regler och riktlinjer, det finns inget sätt att bli rekryterad längre?
Det stämmer enligt reglerna så får man inte erbjuda sig att värva dig.Hej! Ny på forumet, så dumförklara mig inteOm jag förstår rätt efter läst alla regler och riktlinjer, det finns inget sätt att bli rekryterad längre?
Det stämmer enligt reglerna så får man inte erbjuda sig att värva dig.
Du har säkert redan fått minst 10 PM om detta dock.Förlåt, finns säker någonstans på forumet. Men hittar inte nu när jag söker. Är det planerat att komma igång igen?
Du har säkert redan fått minst 10 PM om detta dock.
Rapportera dem till Admin.Inte alls faktiskt, 2 stycken bara. Tackade nej till båda dock.
Förlåt, finns säker någonstans på forumet. Men hittar inte nu när jag söker. Är det planerat att komma igång igen?
Enligt detta inlägg så är detta förbud temporärt och möjligheten till värvning ska återkomma när moderatorsteamet haft tid att fundera igenom situationen och komma fram till ett upplägg som kan fungera på ett vettigt sätt.
Värva mig til Amex | Sida 10 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Givetvis finns en viss risk att man inte kan komma fram till ett sådant upplägg, men det är iaf för närvarande inte planerat att vara permanent.
Ja det är jättesynd att någon eller några har lagt in bevakning och skriptat inbjudningar till de som vill ha en inbjudan. Det gör ju att alla andra, även aktiva aldrig har en chans att värva någon.Jag såg det inlägget, tack! Det är väldigt synd att det är så här. Jag är väldigt flygintresserad och kommer upp i EBD med elite. Om man inte har en vän privat som har Amex, eller tillräckligt nära för att dom ska ha något med att göra vilka kort jag har så är det kört. Finns såklart andra forum om man söker lite, men detta forumet är ett otroligt bra forum. Läst här lite anonymt i ett par år så vill gärna hålla mig här..
Ja det är jättesynd att någon eller några har lagt in bevakning och skriptat inbjudningar till de som vill ha en inbjudan. Det gör ju att alla andra, även aktiva aldrig har en chans att värva någon.
Jag tycker det är bättre om ägarna och moderatorerna får värva som tack för hjälpen för deras arbete.