jumbooze
Medlem
Du har PMTänkte skaffa American Express Elite för att bli EBG. Någon som vill värva?
Du har PMTänkte skaffa American Express Elite för att bli EBG. Någon som vill värva?
Du har PMNågon som har lust att värva mig till ett premium-kort?![]()
Jag värvar gärna, och betalar din första årsavgiftNågon som har lust att värva mig till ett premium-kort?![]()
Du har PMJag blev ju EBG på gårdagens resa, skulle gärna fira det med ett kopplat kreditkort och har kollat på Amex elite innan. Dock osäker på deras bemötande av egenföretagare när det gäller inkomstgränsen.
Grattis till EBG, du har fått PM av mig och säkert en miljon andraJag blev ju EBG på gårdagens resa, skulle gärna fira det med ett kopplat kreditkort och har kollat på Amex elite innan. Dock osäker på deras bemötande av egenföretagare när det gäller inkomstgränsen.
Amex gör en UC och därefter är det klart såvida du inte är en risk men det vet du kanske själv ändåJag blev ju EBG på gårdagens resa, skulle gärna fira det med ett kopplat kreditkort och har kollat på Amex elite innan. Dock osäker på deras bemötande av egenföretagare när det gäller inkomstgränsen.