Senaste nytt

Värvningsbonus / kampanj - SAS American Express Elite

Absolut, men alla betalar ju en årsavgift så poängen kanske går plus minus noll (vet inte vad det kostar att köpa poängen). Det är nog inte så många som signar upp för ett kort som kostar 1000 om året och sen inte använder det.
Halva avgiften första året är det väl :) men visst, någonstans går det ihop. Men det finns ju någonstans en anledning till begränsningen..

Fick precis mail om värva medlemmar till Amex.
Samma som de kör på Facebook.

74b539aa9efbc1b312f849783476fdf3.png

Last edited:
Ja, du har ratt, nu ser jag att jag har skrivit i Amex Elite traden, aven om jag laste i just denna trad lange bak att folk anvande denna trad just for att varva for Amex Plat.
Jag flyttade ditt inlägg.
Vi har nya regler för värvning för att detta inte skötts tidigare. Alla värvningar ska göras i den tråd som samosaguas länkade till.

/Moderator

Fick e-post av Amex
SAS fyller 70 år och det firar vi med att ge dig fler Extrapoäng än någonsin tidigare när du bjuder in vänner. Du får hela 27 000 Extrapoäng för varje vän du bjuder in till Elite Card, 9 000 Extrapoäng mer än vanligt, när ansökan godkänns*. Erbjudandet gäller endast denna vecka så bjud in redan idag. Din vän måste ansöka senast 11 september 2016.

Verkar som om vännen också får 27 000.

• Gilla
Reactions: P-L
Fick e-post av Amex
SAS fyller 70 år och det firar vi med att ge dig fler Extrapoäng än någonsin tidigare när du bjuder in vänner. Du får hela 27 000 Extrapoäng för varje vän du bjuder in till Elite Card, 9 000 Extrapoäng mer än vanligt, när ansökan godkänns*. Erbjudandet gäller endast denna vecka så bjud in redan idag. Din vän måste ansöka senast 11 september 2016.

Verkar som om vännen också får 27 000.

Var såg du det om vännen?

Toppen