aldrighemma
Medlem
Nej, inte senaste gången jag gjorde det. Det var cirka 2 veckor sedan...Om jag förstår det rätt så klassas SAS MC som kontantuttag när man betalar fakturor genom betalo? Gäller det även betalningar genom Billhop?
Nej, inte senaste gången jag gjorde det. Det var cirka 2 veckor sedan...Om jag förstår det rätt så klassas SAS MC som kontantuttag när man betalar fakturor genom betalo? Gäller det även betalningar genom Billhop?
Med Billhop?Nej, inte senaste gången jag gjorde det. Det var cirka 2 veckor sedan...
Yes, det var med Billhop, och jag fick poäng!Med Billhop?
Ansök senast 17 april!Snabba puckar om man vill hoppa på och inte har SAS MC ännu! 10 000 poäng om man ansöker innan 17e april!
E094-singlebrand-1703 | SAS Eurobonus World Mastercard
Vart fick du länken ifrån? Hittar inte infon om 10k poäng någon annanstans. Fick tekniskt fel när jag skulle göra min ansökanSnabba puckar om man vill hoppa på och inte har SAS MC ännu! 10 000 poäng om man ansöker innan 17e april!
E094-singlebrand-1703 | SAS Eurobonus World Mastercard
Vart länken kommer ifrån vet jag inte, men jag kunde fylla i min ansökan idag utan några tekniska fel.Vart fick du länken ifrån? Hittar inte infon om 10k poäng någon annanstans. Fick tekniskt fel när jag skulle göra min ansökan![]()
Nu fungerade det för mig medVart länken kommer ifrån vet jag inte, men jag kunde fylla i min ansökan idag utan några tekniska fel.![]()