Senaste nytt

Värt att skaffa SAS Eurobonus Mastercard?

Alla kort som jag har/har haft har inte tagit betalt för extrakort - och det stör mig att SAS MC gör det.
Iofs 95kr/är är inte mycket men det är en principel sak!

Hur gick det med den länken? Jag kommer in - men undrar om man får verkligen 7k+2k då man på EB sida hittar bara 4k erbjudande.
Just nu har jag Amex Premium och COOP MMM. Då jag inte handlar på COOP letar jag efter nytt komplementkort. Om jag har förstått rätt SAS MC är minsta dåliga ersättning eller?
En vän använde den för ungefär ett halvår sedan, då fungerade det.

Har beställt via länken och har fått kortet. Rapporterar sen hur många poäng i välkomstpremie fick jag som ny kund.
Hur snabbt trillar de in efter dem 3 första köpen?

Har beställt via länken och har fått kortet. Rapporterar sen hur många poäng i välkomstpremie fick jag som ny kund.
Hur snabbt trillar de in efter dem 3 första köpen?

Jag körde också genom länken 7k+2k.
Fick mitt kort och gjorde mina 3 köp 10 maj, inga poäng eller mail om poäng ännu

Jag fick mina 7k men inte 2k för point-earner. Ringde igår och de la in 2k direkt. Mycket bra bemötande, inget ifrågasättande. Jag skaffade korten i slutet av januari.

Hittade följande på deras hemsida:

"**Extrapoängen sätts in på EuroBonus-kontot senast tre månader efter ditt/dina köp under förutsättning att du fortfarande har kvar kortet vid poängöverföringen"

Jag fick mina 7k men inte 2k för point-earner. Ringde igår och de la in 2k direkt. Mycket bra bemötande, inget ifrågasättande. Jag skaffade korten i slutet av januari.

Hittade följande på deras hemsida:

"**Extrapoängen sätts in på EuroBonus-kontot senast tre månader efter ditt/dina köp under förutsättning att du fortfarande har kvar kortet vid poängöverföringen"

Jag använde mitt kort första gången 15/4, gjorde 3:e köpet 20/4 och fick mina 7000 poäng 27/4.

Jag ringde också kundtjänst för att fråga var mina 2000 poäng för point earner tagit vägen. Hon var DJUPT överraskad över att jag fått de 7000 poängen så snabbt och poängterade att det där brukar "ta upp till tre månader" och verkade inte alls förstå hur det kunde gått så fort. Extra kortet användes första tre gångerna 1/5-5/5, så där fick jag bara rådet att ha lite is i magen och att det ska komma inom tre månader..

Last edited:
  • Gilla
Reactions: WTP
Såg att kortet är olika beroende på status, stämmer det?

upload_2016-5-27_16-26-32.png

Om det stämmer vad händer när man får ny status?

En riktig BC fråga jag vet :D

Toppen